Παρασκευή 23 Νοεμβρίου 2012

Ο απολογισμός μια καινούριας εμπειρίας.

Αγαπητή μου Σόφη,
 
    Να'μαι πάλι κορίτσι. Τις τελευταίες ημέρες είχα πολλά πράγματα να κάνω και δεν έμεινε καιρός να τα πούμε.Το θετικό είναι πως όλα όσα είχα να κάνω ήταν ευχάριστα.Κουράστηκα δεν θα σου πω ψέματα, αλλά τελείωσα δουλειές που τις είχα στο μυαλό μου. Άσε που προχθές τελείωσαν και τα μαθήματα του σεμιναρίου. Για να μην παρεκκλίνω της πορείας μου όμως Σοφάκη, θα το αφήσω αυτό το θέμα για μετά μέρες όταν θα έχω δώσει και τις εξετάσεις να σου πω και τα αποτελέσματα!!!
    Είπα να σου γράψω τις εντυπώσεις μου, έτσι σαν απολογισμό,από το Φεστιβάλ Κινηματογράφου.
Ξέρεις τι θα πει να συνειδητοποιείς, στα 33 σου πως τόσα χρόνια , βλακωδώς, έχανες ένα θεσμό που αξίζει στήριξης και συμμετοχής και αγάπης και όλα τα βαρύγδουπα που θα μπορούσα να πω.Δεν ξέρω πως ήταν το φεστιβάλ τα πρότερα χρόνια και θα ήμουν πολύ αφελής να πιστεύω ότι όλα όσα έχουν σχέση με αυτό είναι βουτηγμένα στην τελειότητα.Εν τούτοις η ενέργεια που σου δίνει ο μαζεμένος κόσμος που ψάχνει να βρει το καλύτερο για να παρακολουθήσει, τα πηγαδάκια με τις γνώμες και τις απορίες για τις ταινίες, τα πολλά χαμόγελα, είναι κάτι που δεν βρίσκεται εύκολα και δη στις εποχές που ζούμε.Εντάξει, η γκρίνια είναι ίδιον της φυλής μας και δεν θα μπορούσε να λείπει από τίποτε, έτσι από όλα όσα έχουν γραφτεί για το Φεστιβάλ κατά καιρούς τα μισά τουλάχιστον ήταν "της γκρίνιας". Σίγουρα θα είχαν τους λόγους τους, δεν έχω άποψη για παλαιότερα Φεστιβάλ και θα τους δώσω το "benefit of the doubt" που λένε και φίλοι μας οι Αμερικάνοι. Για να μην μακρηγορώ, διότι έχω και μία τάση στην μπλαμπλαδολογία, πολύ μου άρεσε Σοφάκη και από εδώ και πέρα θα είμαι οπαδός.Θα κερδίσω τον χρόνο που είχα χάσει και θα ανταποδώσω για την ΜΙΑ ταινία που είχα δει μόνο μέχρι φέτος , της οποίας τον τίτλο δεν θυμάμαι κιόλας.Ντροπή, ντροπή!!!
     Σου είχα πει ότι μόλις θα ήταν έτοιμο το βίντεο που ετοίμαζε ο Γιώργος θα σου το έδειχνα. Ε, λοιπόν είναι έτοιμο. Κατά την ταπεινή και τελείως αντικειμενική (καλά μην το δένεις και κόμπο αυτό)γνώμη το βίντεο είναι ΣΟΥΠΕΡ !!!Δείχνει τη χαρά και την ενέργεια του Φεστιβάλ φυσικά σε συνδυασμό με την γνωστή ρετσίνα διότι αυτός ήταν και σκοπός εξαρχής. Στο παρακάτω link  είναι το βίντεο http://youtu.be/qbjqpJPEXDQ  Τα σχόλια δικά σου (σας!). 
Όσο για τις πολύ ωραίες φωτογραφίες που έβγαλε η Γιολάντα για τον ίδιο σκοπό αυτές μπορείτε να τις δείτε μόνον αν , μέσω facebook, μπείτε στη σελίδα της Μαλαματίναs!! Ευελπιστώ πως κάποια στιγμή η σελίδα θα έχει ελεύθερη πρόσβαση, διότι τώρα , για λόγους που δεν καταλαβαίνω , αυτό δεν είναι δυνατόν. Όταν γίνει αυτό τότε κι εγώ θα δημοσιεύσω το link.


Αυτά από μένα καλό μου Σοφάκη.

Σε φιλώ γλυκά και σε χαιρετώ.

ΥΓ Μεγάλο respect στον Πέτρο.Επί τρεις μέρες και για πολλές ώρες "φιλοξένησε" στο σπίτι και στον υπολογιστή του τον Γιώργο που ήθελε καλό επεξεργαστή για το μοντάζ..Πολλές ευχαριστίες φίλε για την παραχώρηση του Big Mac..hindos.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου