Τρίτη 6 Νοεμβρίου 2012

Χωρίς συγκεκριμένο θέμα.

 Αγαπητό μου Σοφάκι,

     Θέλω σήμερα να σου γράψω πολλά και διάφορα κι έτσι ο τίτλος θα έπρεπε να είναι μακροσκελής δίχως συνοχή και νόημα. Το καλύτερο λοιπόν που είχα να κάνω ήταν απλά να μην έχω τίτλο.
     Αγαπημένη μου, αν και ανυπόστατη φίλη ξεκινώ την επικοινωνία μας θέλοντας να πω,μέσω του χώρου μας, κάτι στους φίλους που μας τιμούν διαβάζοντάς μας. Το blog αυτό έγινε κυρίως για δικούς μου ψυχοθεραπευτικούς λόγους, αλλά κι επειδή μου είναι εξαιρετικά ευχάριστη η ιδέα πως μπορώ να έχω επικοινωνία για θέματα που με απασχολούν ή μου κεντρίζουν το ενδιαφέρον, με πολλούς από τους αγαπημένους μου ανθρώπους ταυτόχρονα.Αν αυτή η επικοινωνία είναι και αμφίδρομη, τότε σίγουρα τα πράγματα είναι απείρως καλύτερα.Αγαπητοί αναγνώστες και φίλοι αν νιώσετε κάποια στιγμή την ανάγκη να σχολιάσετε, έστω και για μια καλησπέρα, κάντε το θα μου δώσετε μεγάλη χαρά.
    Μέσα στην εβδομάδα που μας έρχεται θα κάνω κάτι που έχω υποσχεθεί εδώ και καιρό, κυρίως σε κάποια ξενιτεμένα παιδιά στο μακρινό UK: θα δημοσιεύσω φωτογραφίες από το καινούριο μας σπίτι. Εντός των ημερών ο  Γιώργος- Bob Μάστορας θα φτιάξει αυτό το περιβόητο πάσο που τόσο καιρό κουβεντιάζουμε (μεταξύ μας όχι στο blog ) κι έτσι ένα από τα πρωινά που έρχονται με τον ήλιο και με ωραίο φως θα βγάλω τις φωτογραφίες που θέλω. Έχουμε χρώματα στο σπίτι και πιστεύω πως θα είναι ωραίες.
    Ο Γιώργος αυτή την εβδομάδα βρίσκεται σε μία δημιουργική "αναμπουμπούλα". Πέραν από τις χειρωνακτικές ξυλουργικές εργασίες έχει αναλάβει κι άλλες πιο καλλιτεχνικές. Μαζί με την επίσης καλλιτεχνική φύση και φίλη Γιολάντα, έχουν αναλάβει να φτιάξουν ένα βίντεο καθώς κι ένα φωτογραφικό πανόραμα από την συμμετοχή της "Μαλαματίνας" στο φετινό Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης (είναι ένας από τους χορηγούς ).Έχει μια ανησυχία για το αποτέλεσμα αλλά εγώ πιστεύω και στους δύο, διότι έχω δει και δείγματα της δουλειάς τους Τύφλα να έχουν οι επαγγελματίες! Δεν θα ισχυριστώ ότι η γνώμη μου είναι αμιγώς αντικειμενική διότι ξέρουμε πως θα ήταν αναληθές. Παρόλα αυτά η εμπιστοσύνη παραμένει. Μπορεί να είναι ερασιτέχνες αλλά όπως μερικές γυναίκες έτσι και η τέχνη θέλει καμιά φορά τον ...εραστή της αν ο επίσημος αγαπημένος αδυνατεί να την ικανοποιήσει!!Για ιδίοις όμμασι συμπεράσματα :μερικές φωτό από την Γιολάντα εδώ https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150489420973868.460540.667228867&type=1&l=9a37fe13db
κι ένα βίντεο από τον Γιώργο εδώ.http://www.youtube.com/watch?v=oddfycUBomU&feature=bf_prev&list=UUtbOIuCDr9yxNkvQl7X6_Uw.Η δουλειά τους για το Φ.Κ.Θ θα δημοσιευτεί μόλις περατωθεί.
     Κλείνοντας Σοφάκη να πω και δημόσια συγχαρητήρια στον αγαπητό φίλο Πέτρο που πέρασε στις εξετάσεις της σχολής Καλών Τεχνών στη Θεσσαλονίκη.Μπράβο του!!Το πάρτυ που οργάνωσε χθες το μεσημέρι στην αυλή του ήταν super!Καιρό είχα να διασκεδάσω τόσο.Πάντα τέτοια Πέτρο και όπως λέει και μια ψυχή "Σ'αήκα να εβρίουμες".
 
     Καλή σου νύχτα κοριτσάκι

     Σε φιλώ γλυκά


    ΥΓ ¨Αρχισα την παρακολούθηση ταινιών για στο Φεστιβάλ σήμερα. Λεπτομέρειες την επόμενη φορά.Φιλιά Σοφάκη

2 σχόλια:

  1. Τι καλά!!! Είναι τιμή μας να συμπεριλαμβανόμαστε στο ποστ και περιμένουμε πώς και πώς να τελειώσετε την DIY αναμπουμπούλα σας και τον πολιτισμικό οίστρο για να δούμε το σπιτάκι!!!! Χρόνια πολλά και στη Mother Μορφούλα!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή