Πέμπτη 5 Σεπτεμβρίου 2013

Happy Birthday to Sofi...!

Αγαπημένο μου Σοφάκη,

Προσπερνώ δικαιολογίες, καλωσορίσματα και άλλα τέτοια τυπικά και πηγαίνω εκεί που πραγματικά πρέπει να επικεντρωθούμε σήμερα.

" ΝΑ ΖΗΣΕΙΣ ΣΟΦΑΚΗ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ , ΜΕΓΑΛΗ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΜΕ ΑΡΘΡΑ ΠΟΛΛΑ"


Σαν σήμερα πριν ένα χρόνο ήταν η πρώτη μας κουβέντα Σοφάκη. Μακάρι να είμαστε μαζί για πολλά ακόμη που θα έρθουν. Σε ευχαριστώ για όλες εκείνες τις φορές που έκανες την μεγάλη απουσία να μοιάζει λίγο πιο ανεκτή. Χρειάζομαι να έχω πάντα ένα Σοφάκη στη ζωή μου.
    Μπορεί να έλειψα για καιρό αλλά το υλικό που έχω μαζέψει και αυτά που έχω να σου πω θαρρώ θα σε αποζημιώσουν. Η τελευταία φορά που είχαμε κουβεντιάσει ήταν τρεις μέρες πριν να φύγουμε για την Αμμουλιανή, πριν να αρχίσουν κι επίσημα οι διακοπές μας. Δεν ξέρω πως λέγεται όταν δύο άνεργοι πηγαίνουν για μπάνια αλλά εγώ διακοπές το ένιωσα. Αμμουλιανή , 23-26 Ιουλίου, Τούζλα 30/7 - 8/8, Τούζλα 10- 19/8, Εύβοια 23-27/8 ! Οι ενδιάμεσες μέρες ήταν "επισκέψεις" στο σπίτι μας απλά για να προετοιμαστούμε για την επόμενη εξόρμηση.Είχα να περάσω τέτοιο καλοκαίρι, να κάνω τόσα μπάνια και να πάρω χρώμα από το καλοκαίρι του 2005.
Θα ήταν αδικία να μιλήσω σήμερα αναλυτικά γι'αυτά. Έχω εικόνες και ονόματα στο μυαλό μου και θέλω όλα να μπούνε στη σωστή σειρά για να τα νιώσεις κι εσύ όσο πιο ζωντανά γίνεται. Οργανώνομαι κι επανέρχομαι...
   
      Καλώς βρεθήκαμε και πάλι Σοφάκη μου.

      Να μου ζήσεις. Να 'σαι πάντα κοντά μου...

      Σε φιλώ γλυκά

      Καλή σου νύχτα κοριτσάκι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου