Κυριακή 24 Φεβρουαρίου 2013

Τα νέα της δίαιτας και bonus μία ωραία ομελέτα.

Αγαπημένη μου Σόφη,

     Συνεχίζοντας τον αγώνα κατά των κιλών μπορώ να πω ότι τα πάω καλά. Το θέμα είναι ότι θα μπορούσα να τα είχα πάει και καλύτερα, αλλά έχω βάλει σαν στόχο , εκτός από το να κάνω μία ισορροπημένη διατροφή με σκοπό την απώλεια βάρους να διατηρήσω σε καλά επίπεδα και την ψυχική μου υγεία. Αυτό , καλή μου φίλη, έχει σαν επακόλουθο ότι εκεί που θα μπορούσα να είχα χάσει περί τα 6 κιλά ακολουθώντας πιστά τη διατροφή εγώ να είμαι στα  4. Σε αυτό πάνω θα έρθω να σχολιάσω "σιγά τα ωά!!". Ο χρόνος είναι με το μέρος μου κι έτσι δεν σκοτίζομαι αν μου έρθει να φάω κι ένα κουλουράκι με τον καφέ, άμα λάχει.
     Εκεί, παρόλα αυτά ,που πρέπει να με επιπλήξω είναι όσον αφορά τη γυμναστική. Μπορεί το περπάτημα να το τιμώ ιδιαιτέρως αλλά αισθάνομαι, από του ήχους που κάνουν οι κλειδώσεις μου,ότι δεν είναι αρκετό. Δεν μπορεί να τρίζεις σαν αγρασάριστος μεντεσές και να αγνοείς επιδεικτικά τα σημάδια που σου στέλνει το κορμί σου. Χρειάζομαι επειγόντως ξεσκούριασμα κι όχι μόνον για να καμαρώνω το καλοκαίρι στην παραλία , αλλά κυρίως γιατί με κάνει κι αισθάνομαι πιο υγιής και χαμογελάω περισσότερο. Είναι μεγάλη υπόθεση ότι έχω και τον χρόνο αλλά και την ευχέρεια να το κάνω. Πολλοί είναι αυτοί που θέλουν αλλά δεν μπορούν. Πήρα λοιπόν μία απόφαση. Θα πάω να γραφτώ σε γυμναστήριο!! Δύο φορές έχω δοκιμάσει  την εμπειρία του γυμναστηρίου. Η μία στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία και ακόμη την σκέφτομαι νοσταλγικά. Γυμναζόμουν τουλάχιστον 4 φορές την εβδομάδα, για τουλάχιστον μιάμιση ώρα κάθε μέρα. Και αυτό όχι για ένα και δύο μήνες, ένα χρόνο σχεδόν κράτησε αυτός ο οίστρος.Γιατί το σταμάτησα; Έπιασα δουλειά με ωράριο πολύωρο. Όταν μετά από καιρό ένιωσα πως ήμουν έτοιμη να ξαναρχίσω κατάλαβα πως η δουλειά ήταν μεγάλος παράγοντας κούρασης κι έτσι δεν πήγε πολύ μακριά, κράτησε περίπου τρεις μήνες. Αυτό που κατάλαβα πάντως είναι ότι το γυμναστήριο μου πάει. Όχι τόσο τα βάρη και οι κοιλιακοί αλλά τα προγράμματα με μουσική και ένταση. Καλοί και οι κοιλιακοί αλλά όχι για πολλή ώρα. Λέω να δοκιμάσω και τη zumba Σοφάκη να δω τι σόι πράγμα είναι κι αυτή η μόδα. Έχουμε εδώ κοντά στο σπίτι ένα γυμναστήριο και σχεδιάζω να πάω αύριο να ρωτήσω. Θα σε ενημερώσω σχετικώς.
      Επειδή όμως στη ζωή από τις μεγαλύτερες απολαύσεις είναι το φαγητό έχω σήμερα να προτείνω και μία ομελέτα που έφτιαξε ο Γιώργος  την Παρασκευή. Τη δοκίμασα (εγώ είχα φάβα στο πρόγραμμα  ) κι έχω να πω ότι είναι από τις πιο επιτυχημένες που έχει κάνει. Χρησιμοποίησε μία τεχνική στο φτιάξιμο που την είχε δει από τον Gordon Raamsey . Είναι ελαφρώς πιο μπελαλίδικη από το απλό "άστο στο τηγάνι να ψηθεί" της ομελέτας, όπως την κάνουμε συνήθως, αλλά θεωρώ ότι αξίζει τον κόπο. Τα υλικά τα έβαλε ο Γιώργος Πάμε λοιπόν

Ομελέτα α λα Giorgio 
Για μία ανδρική μερίδα
3 αβγά (για μένα βάζω δύο)
2 κουταλιές της σούπας γάλα
1/2 πράσο (μόνο το άσπρο)
3 ασπρομανίταρα
Μισή κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο
Σχοινόπρασο για το τέλος
Αλάτι

Αυτή τη φορά επέλεξε να το κάνει σε μικρό,αντικολλητικό κατσαρολάκι και όχι
στο τηγάνι που φτιάχνει συνήθως τις ομελέτες. Αυτό γιατί διευκολύνει την κατάσταση όσον
αφορά το ανακάτεμα .
Σπάμε τα αβγά σε ένα σκεύος (εμείς τα σπάμε σε ένα πλαστικό σέικερ γιατί είναι πιο εύκολο
στο χτύπημα. Το κάνεις σαν φραπέ!!) και προσθέτουμε το γάλα. Για τους αμύητους (διότι τελευταία έχω αυτοαναγορευτεί  master chef της οικίας ), το γάλα βοηθάει την ομελέτα να γίνει πιο αφράτη. Χτυπάμε τα αβγά αλύπητα.
Ψιλοκόβουμε το πράσο , και τα μανιτάρια σε τέταρτα.
Βάζουμε το λάδι στο κατσαρολάκι ,το μάτι της κουζίνας στο μέτριο και ταυτόχρονα ρίχνουμε το πράσο να μαραθεί ελαφρά . Έπειτα από ένα λεπτό τα μανιτάρια  . Ανακατεύουμε συνεχώς. Ρίχνουμε αλάτι και συνεχίζουμε το ανακάτεμα μέχρι να μαραθούν τα μανιτάρια . Στο διάστημα αυτό (που δεν είναι παρά μερικά λεπτά) τα δύο υλικά έχουν βγάλει , που λένε, τα ζουμιά τους και είναι έτοιμα να υποδεχθούν τα αβγά. . Τα ρίχνουμε μέσα και δεν σταματάμε να ανακατεύουμε. Αλατίζουμε ξανά ελαφρά . Σε λίγο θα φαίνεται ότι έχουν αρχίσει να ψήνονται. Σε εκείνο το σημείο αποσύρουμε από τη φωτιά και συνεχίζουμε το ανακάτεμα εκτός, για περίπου μισό λεπτό. Επαναφέρουμε στο μάτι χωρίς σταμάτημα στο ανακάτεμα για άλλο μισό λεπτό και ξαναποσύρουμε κάνοντας ότι και πριν. Επαναφέρουμε στο μάτι για ελάχιστο και η ομελέτα είναι έτοιμη. Σερβίρουμε στο πιάτο και πασπαλίζουμε με κομματάκια σχοινόπρασου για έξτρα μυρωδιά και γεύση.
Τα μυστικά σε αυτή την παρασκευή είναι δύο: δεν σταματάς καθόλου το ανακάτεμα και φροντίζεις η ομελέτα να κρατήσει την υγρασία της. Οι χρόνοι που αναφέρω για απόσυρση από τη φωτιά και επαναφορά είναι και λίγο σχετικοί με τη δύναμη του ματιού της κουζίνας. Μπορεί να χρειαστεί κάποια προσαρμογή μερικών δευτερολέπτων.

Καλή επιτυχία και καλή όρεξη.

Αυτά τα γευστικά για σήμερα  Σοφάκη μου

Σε φιλώ γλυκά.

Καληνύχτα

2 σχόλια:

  1. Go Zumba, Go!!
    Ευτυχώς εγώ έχω τις δυο ρόδες μου και δεν χρειάζεται να χτυπιέμαι αλλού. Μια βόλτα στους Ελληνικούς δρόμους με ποδήλατο και τύφλα να έχει το Harlem Shake!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φιλη,ψηφιζω zymba δαγκωτο!!!
    κανω απο τον Οκτωβριο και για μια ωρα,οσο κραταει το μαθημα δηλαδη ξεφευγω τελειος.Βεβαια φευγοντας ξεκολλαω την γλωσσα απο το πατωμα για να την παρω μαζι μου αλλα το φχαριστιεμαι πολυ ρε γαμωτο!!!
    Περαστικα και πολλα φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή