Σάββατο 10 Μαΐου 2014

Για τις μαμάδες.

Αγαπημένη μου Σόφη,

   
    Τη σχέση με τη μαμά του ο καθένας την ξέρει. Δεν χρειάζεται ανάλυση ούτε μακρηγορία. Αύριο είναι η μέρα που έχουν όλοι την ευκαιρία να εκφράσουν ευχαριστίες και ευγνωμοσύνη σε εκείνη την κυρία που για εννιά μήνες ανέχθηκε εμετούς,πόνους,πρηξίματα,νεύρα, αγωνία. Έπειτα  από τους εννέα μήνες ανέχεται πάλι εμετούς,από το πρώτο γάλα του μωρού,πόνους,από τα πρώτα δόντια,"πρηξίματα",από το παιδί που δεν σταματάει τα "γιατί",νεύρα,ποιος έφηβος δεν έχει,αγωνία,σε κάθε αγώνα ζωής του παιδιού της.

      Επειδή όλοι αύριο θα θέλουν να πάρουν ένα λουλούδι για τη μαμά τους σκέφτηκα,αν και λίγο στο παρά πέντε,να προτείνω τρεις ιδέες για να γίνει το λουλουδικό πιο πιασάρικο σαν δώρο.Είναι και οι τρεις δοκιμασμένες,από εμένα και τον αδερφό μου,στη δική μας μαμά.Η επιτυχία υπήρξε μεγάλη και το δάκρυ συγκίνησης εγγυημένο.
    Τα πολλά τριαντάφυλλα και τα μηνύματα: Θα χρειαστούν μερικά τριαντάφυλλα,όχι σε ανθοδέσμη, μερικά φύλλα χαρτιού και η μαμά να είναι εκτός σπιτιού για να οργανωθεί το "έγκλημα".Σε κάθε δωμάτιο του σπιτιού αφήνεις ένα τριαντάφυλλο,μαζί με ένα φύλλο χαρτιού όπου επεξηγείς για πιο λόγο είναι το λουλούδι εκεί. Για παράδειγμα " αυτό γιατί με έφερες στο κόσμο". "αυτό γατί ξυπνάς το βράδυ όταν είμαι άρρωστη να μου κάνεις τσάι","αυτό γιατί μου χάρισες τον καλύτερο μπαμπά","αυτό γιατί αγωνιάς μαζί μου".Και κάπως έτσι συνεχίζεις μέχρι να τελειώσουν τα δωμάτια. Προτείνω να κλείσει η σειρά με ένα μεγάλο "Σ'αγαπώ μαμά" στο υπνοδωμάτιο.
   Το κουτί και η φωτογραφία:Σε ένα κουτί, όσο το δυνατόν ευπαρουσίαστο,βάζεις μερικά ροδοπέταλα ή ακόμη και ποτ πουρί και μία φωτογραφία δική σου και αδερφών,αν υπάρχουν και γράφεις ότι το μεγαλύτερο δώρο που μπορείτε να κάνετε στη μαμά είναι η αγάπη και η παρουσία σας στη ζωή της. Εμείς είχαμε πάρει μία μικρή,ξύλινη μπιζουτιέρα αλλά ένεκα που αύριο είναι Κυριακή, ότι βολεύει τον καθένα.
   Τα μικρά φυτά: Αγοράζεις μερικά λουλούδια της εποχής σε φυτά(πανσέδες, ζέρμπερες,ντάλιες κτλ) και τις τα χαρίζεις γράφοντας ότι είναι μικρά,θέλουν φροντίδα και αγάπη για να μεγαλώσουν κι έτσι τα έφερες στην πιο καλή μαμά για να τα φροντίσει όπως φρόντισε κι εσένα.
    Αν κανένα από τα παραπάνω δεν είναι του τύπου σας ή της μαμάς σας, τότε απλά πείτε "σ΄αγαπώ" και θα είναι αρκετό.Να τις χαιρόμαστε όλες τις μαμάδες και να τις αγαπάμε κάθε μέρα.Κι όσοι δεν μπορούμε πλέον να τις χαρούμε, ας τις αγαπάμε.Χρόνια σας πολλά.

   Καλό σου βράδυ Σοφάκη

   Πες τη μαμά μου ότι μου λείπει πολύ.


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου