Κυριακή 9 Ιουνίου 2013

Η απενοχοποίηση του "just for fun "

   Αγαπημένη μου Σόφη,

     Η καθημερινότητά μας είναι γεμάτη από καταστάσεις όπου χρειάζεται να κρίνουμε κάτι ή κάποιον. Άλλες φορές βασιζόμαστε στο ένστικτο κι άλλες σε στοιχεία. Άλλες φορές παίρνουμε τη σωστή απόφαση κι άλλες τη λάθος.Μία τέτοια λάθος κρίση έκανα κι εγώ πριν από περίπου ένα χρόνο η οποία ευτυχώς ήταν για ένα θέμα διόλου σημαντικό και το μόνο που μου στέρησε ήταν αρκετές ώρες αληθινής διασκέδασης. Κι αν ο πρόλογος σε προϊδέασε για κάτι "πολλά βαρύ" και σοβαρό Σοφάκη, τότε ...sorry !
    Επειδή είμαι άνθρωπος που αναγνωρίζω τα λάθη μου, έχω να κάνω μία επίσημη και δημόσια δήλωση μεταμέλειας προς τον τρισμέγιστο, ανυπέρβλητο, αληθινό star Τονυ Σφήνο !! Ω, ναι αγαπημένη μου Σόφη, αν δεν έχεις δει τον Τόνυ δεν ξέρεις τι θα πει διασκέδαση.Την Παρασκευή το βράδυ στο στρατόπεδο Κόδρα στην Καλαμαριά είχα την ευκαιρία να κάνω την πρώτη μου γνωριμία με αυτό τον ογκόλιθο του show.
   Για να βάλουμε όμως τα πράγματα στη σειρά θα ξεκινήσω από την πρώτη φορά που είδα αφίσα με αυτή την απίστευτη persona και η αντίδρασή μου ήταν " Παναγία μου, τι καινούριο σούργελο είναι αυτό" . Η λάθος εκτίμηση ξεκίνησε από εκεί καθώς αυτό που βλακωδώς κατάλαβα είναι πως κάποιος , ζηλεύοντας τη δόξα που αφειδώς γεύτηκε ο Φλωρινιώτης στο παρελθόν, αποφάσισε να μιμηθεί με τον πιο γελοίο τρόπο τον πρώτο διδάξαντα του κιτς.Τι κι αν η Γιολάντα επέμενε πως ήταν πολύ καλός, με φοβερή θετική ενέργεια και την ικανότητα να σε κάνει να χορεύεις ασταμάτητα. Αυτή η εικόνα που έμοιαζε με ανώμαλο παιδεραστή από τη δεκαετία του 70 ήταν πολύ τρομαχτική για να βγει από το μυαλό μου. Συγνώμη βρε Σοφάκη εσύ αν έβλεπες αυτό τον άνδρα τι θα σκεφτόσουν; Κι αυτή είναι πολύ συμμαζεμένη φωτό !


         Αρνούμουν πεισματικά να πάω να τον δω με τη δικαιολογία ότι προσέβαλε την αισθητική μου. Σιγά , σιγά οι φίλες μου, παρακινημένες από τη Γιολάντα που είχε ήδη γίνει ένθερμη fun του Τόνυ, έπεσαν θύματα της γοητείας του και γράφτηκαν κι αυτές στο club.Όταν και το τελευταίο οχυρό έπεσε (η Νίκη) τότε ήρθε η ώρα να αποκτήσω κι εγώ ίδια άποψη για το τι εστί Τόνυ Σφήνος. Φυσικά είχα πια καταλάβει ότι όλο αυτό ήταν μια υπέροχα στημένη performance και πως αυτός ο καλλιτέχνης ήταν μία ευφυέστατη ιδέα του ανθρώπου που κρύβεται κάτω από αυτή την περίεργη περούκα κι όχι ένα ακόμη σούργελο. Την Παρασκευή το βράδυ λοιπόν μαζευτήκαμε τα κορίτσια , οι ήδη μυημένες κι εγώ η δόκιμη, να τον δούμε. Και τι καλά που κάναμε ! Αχ, Σοφάκη είχα να διασκεδάσω τόσο δεν θυμάμαι από πότε. Το ρεπερτόριο γνωστό.Επιτυχίες από τις δεκαετίες '60-'70 και αρχές του '80, ξένες κι ελληνικές. Κομμάτια που όλοι ξέραμε , όλοι τραγουδήσαμε και τραγουδάμε, όλοι χορέψαμε κάποια στιγμή αλλά ποτέ δεν είχαμε την τύχη να τα ακούσουμε μαζεμένα σε ένα πρόγραμμα. Ανάμεσα στα τραγούδια και πρόζα. Αστεία , τα οποία για να είμαι ειλικρινής θα ήθελα να είναι πιο έξυπνα και υστερούν λίγο σε σχέση  με την όλη ευφυΐα του consept αλλά τουλάχιστον είναι ευχάριστα , η ιστορία του Τόνυ και μέσα από αφήγηση η γνωριμία με τους συνεργάτες που τον πλαισιώνουν. Δεν ξέρω αλήθεια ποιος είχε την ιδέα για το εγχείρημα ,ποιος "γέννησε" τον Τόνυ , την Βερόνικα , τη Λόλα (οι συνεργάτες) και επιμελήθηκε το πρόγραμμα αλλά όποιος το έκανε , God bless him (που λένε και οι φίλοι μας οι Αμερικάνοι ) !!.
       Μία παράσταση που σε βάζει σε ένα χρονοντούλαπο , σε ταξιδεύει, σε χορεύει στους ρυθμούς της και δεν νιώθεις ούτε 100 χρονών επειδή διασκέδασες με τραγούδια άλλων δεκαετιών, ούτε ενοχές γιατί απλά διασκεδάζεις δίχως ίχνος από κάτι παραπάνω . Ούτε βαθιές σκέψεις , ούτε βαθιά νοήματα απλά διασκέδαση , just fun.Απενοχοποιηθείτε ! Πηγαίνετε να δείτε Τόνυ Σφήνο . Τόσο καιρό που δεν το είχα τολμήσει είχα πραγματικά χάσει ώρες διασκέδασης. Mea culpa. Τώρα που έγινα κι εγώ ένα Σφηνοκόριτσο (από το τρελοκόριτσο) θέλω να ευχαριστήσω τις ομοϊδεάτισσες μου που με παρότρυναν να μπω στο club.
      Με πολλά χαμόγελα και την μουσική ακόμη να μουρμουρίζει στα αυτιά μου κλείνω την κουβέντα μας Σοφάκη με μία ευχή που την λέω συχνά και ταιριάζει στις όμορφες στιγμές : πάντα τέτοια! Άντε γιατί μας έλειψε η χαρά, έστω και των μερικών ωρών.

    Σε φιλώ γλυκά κοριτσάκι

   Καλή σου νύχτα.

   ΥΓ Για να καταλάβεις  για ποια τρέλα μιλάμε ρίξε μία ματιά εδώ Σοφάκη . http://www.youtube.com/watch?v=Ikb3JP9g0o8 Φυσικά το τραγούδι δεν το λέει αυτός αλλά είναι η original εκτέλεση από τον Λάκη Τζορντανέλλι. Α, ου, α, ου ...!

2 σχόλια:

  1. Η δημόσια εκδήλωση μεταμέλιας νομίζω πως πρέπει να πάει για δημόσια δημοσίευση στον Τόνυ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ ευχαρίστως διότι αυτό είναι και το πρέπον , βεβαίως-βεβαίως. Θα με ενημερώσεις σχετικά με το που θα πρέπει να καταθέσω τη "δήλωσή" μου.

      Διαγραφή