Κυριακή 19 Μαΐου 2013

Μαρμελάδα φράουλα κι άλλες προτάσεις.

  Αγαπημένη μου Σόφη,

    Ο Μάιος ήταν πάντα από τους αγαπημένους μου μήνες. Πολλές καινούριες καλοκαιρινές γεύσεις , υπέροχος καιρός , τα γενέθλιά μου και πάντα πολλά πράγματα να κάνω. Από πέρσι έχω κι ένα ακόμη λόγο να μου αρέσει: η μαρμελάδα φράουλα. Η πρώτη μου απόπειρα τον προηγούμενο Μάη στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία κι έτσι η φετινή απόπειρα επανάληψης ήταν το φυσικό επακόλουθο.
    Η μαμά μου έλεγε " Να μην παίρνεις φράουλες αν δεν μπει ο Μάιος". Η αλήθεια είναι ότι φέτος δεν κρατήθηκα και πήρα ένα κουπάκι τον Απρίλιο μόνο για να ανακαλύψω το πόσο δίκιο είχε η μαμά. Άλλη η φράουλα του Μαΐου,  όσο να πεις είναι πιο νόστιμη.Το τσέκαρα . Την Τετάρτη που μας πέρασε ήρθε και η ώρα της μαρμελάδας. Προμηθεύτηκα πέντε κιλά φράουλες και ξεκίνησα. Αφού τις καθάρισα και τις έπλυνα έμειναν τα 3,5 κιλά  (βγάλε τα "χτυπημένα" , τα φύλλα και κανένα κιλό που έφαγα !! ) Μεγάλη κατσαρόλα, ζάχαρη, λίγο λεμόνι στο τέλος και μετά από ώρα βρασίματος η μαρμελάδα ήταν έτοιμη να μπει στα αποστειρωμένα βάζα. Για του λόγου το αληθές παραθέτω τις πολύ όμορφες φωτογραφίες που έβγαλε σε μερικά από τα βάζα ο Γιώργος μου.


Η ετικέτα στη μαρμελάδα αλλά και η δαντελίτσα της φωτό λέει πολλά ε;
Ελπίζω Σοφάκη να έγινε ωραία και στη γεύση. Δεν έχουμε ανοίξει καμία ακόμη αφού είχαμε άλλες ήδη ανοιχτές .Οψόμεθα...
      Και μετά τα προσωπικά μου "γλυκά" κατορθώματα αποφάσισα Σοφάκη να προτείνω και μερικές συνταγές που έχω φτιάξει και τις έχω βρει σε site γνωστών τηλεοπτικών chef, "γλυκές" και "αλμυρές"..Σημείωνε:
1. Muffin με μπανάνα του Α. Πετριτζίκη http://www.megatv.com/proinomou/default.asp?catid=21082#toppage. Πάρα πολύ εύκολο, πάρα πολύ γρήγορο και πάρα πολύ νόστιμο. Άσε που έχω βρει και τι να κάνω τις μπανάνες που ωριμάζουν .
2. Φασολάκια γιαχνί με δυόσμο και λιαστή ντομάτα http://www.alphatv.gr/Microsites/Ti-tha-fame-simera-mama/Shows/20-04-2013/%CE%A4%CE%B9-%CE%B8%CE%B1-%CF%86%CE%B1%CE%BC%CE%B5-%CF%83%CE%B7%CE%BC%CE%B5%CF%81%CE%B1-%CE%BC%CE%B1%CE%BC%CE%B1;-20-04-13.aspx από την Νταιάν Κοχυλα. Απλά υπέροχα!Άλλη διάσταση στο φασολάκι. Η μόνη αλλαγή που έκανα ήταν ότι αντικατέστησα το ένα από τα δύο κρεμμύδια που αναφέρει η συνταγή με ένα ψιλοκομμένο πράσο.
3.Πικάντικες πατάτες γιαχνί στο φούρνο της Α. Μπαρμπαρίγου  http://www.argiro.gr/%CE%9B%CE%B1%CF%87%CE%B1%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AC/recipes/%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%AC%CE%BD%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%B5%CF%82-%CF%80%CE%B1%CF%84%CE%AC%CF%84%CE%B5%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1%CF%87%CE%BD%CE%AF-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CF%86%CE%BF%CF%8D%CF%81%CE%BD%CE%BF Μια ωραιότατη εναλλακτική για όποιον (εμού συμπεριλαμβανομένου) δεν του αρέσει ιδιαίτερα το γιαχνί αλλά θέλει και τη σάλτσα στην πατάτα. Το πικάντικο του πράγματος είναι αυτό που στέλνει πιο ψηλά τη συνταγή.
        Αυτά τα γευστικά για σήμερα Σοφάκη. Σε επόμενη γαστρονομική μας κουβέντα θα σου γράψω και μία δική μου παραλλαγή για έναν αρακά από ...μακριά. Μήπως σου το έχω ξανατάξει; Δεν θυμάμαι καλά. Αν ναι αυτή τη φορά δεν θα το ξεχάσω. 
      
      Σε χαιρετώ καλό μου Σοφάκη.

     Σε φιλώ γλυκά

     Καληνύχτα κοριτσάκι.


    

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου