Σάββατο 20 Απριλίου 2013

Και η ζωή συνεχίζεται.

   Αγαπημένη μου Σόφη,

    Το προηγούμενο Σάββατο που τα είπαμε θα μπορούσα να πω ότι η "σκασίλα" μου ήταν αυτή που πιο πολύ μιλούσε. Από 'σένα δεν μπορώ να κρυφτώ. Είχα σκάσει  Σοφάκη με την καινούρια αλλαγή στη ζωή μας. Δεν σου λέω πως δεν μου αρέσουν οι αλλαγές , ίσα - ίσα τις θεωρώ απαραίτητες για να μπορείς να λες τη ζωή σου ενδιαφέρουσα. Παρόλα αυτά νομίζω πως δεν ήταν δίκαιο το ότι ξαφνικά κάποιος αποφασίζει δεν ξέρω ποιος, άλλοι το λένε μοίρα, άλλοι Θεό, άλλοι συμπαντικές συνιστώσες ότι ήρθε η ώρα να μας ξαναλλάξει το σερί.
    Μετά από μία σειρά γνωστών κακοτυχιών και δυστυχών συμβάντων τα προηγούμενα δύο χρόνια  (με μοναδική εξαίρεση και φωτεινό φάρο τη γέννηση του Βασίλη junior ) ήρθε μία σειρά από γεγονότα που ήταν θετικά και έδωσαν μία άλλη αύρα στη ζωή μας . Η εγχείρησή μου το καλοκαίρι υπήρξε ορόσημο. Από εκεί κι έπειτα έγιναν μόνο όμορφα πράγματα. Πήγαμε το ταξίδι στο Λονδίνο, μετακομίσαμε σε άλλο σπίτι το οποίο από την πρώτη στιγμή μας έδειξε το πόσο φωτεινό και όμορφο είναι, έκανα σεμινάρια κι έτσι εμπλουτίστηκε ο χρόνος μου με χρήσιμα εφόδια και καινούριες γνωριμίες και στην επαναληπτική επίσκεψη στον γιατρό, βρήκε ότι όλα μέσα μου είχαν επουλωθεί κι έβαιναν καλώς μετά την εγχείρηση . Με τούτα και με ' κείνα μπήκε ο καινούριος χρόνος με πολλά πυροτεχνήματα και το σερί από ευτυχή γεγονότα να συνεχίζεται ακάθεκτο. Κι εκεί που σχεδιάζαμε το ταξίδι στην Γερμανία και χαιρόμουν που είχα χάσει 4 κιλά γιατί σίγουρα θα έβαζα μερικά εκεί , ήρθε η μέση μου να μου αλλάξει τα σχέδια. Μετά ήρθε και κάτι ακόμη που , αν και δεν ήταν θέμα υγείας, είχε τον έντονο αντίκτυπό του, για να κλείσουμε το νέο σερί με την απόλυση του Γιώργου. Το καλό που του θέλω να μην συνεχιστεί γιατί μπορεί η "σκασίλα" να μου έφυγε και να γύρισα στην γνωστή μου αισιοδοξία και χαρουμενιά , αλλά δεν θέλει και πολύ να μου γυρίσει η βίδα και να με δεις Σοφάκη να βγαίνω σε κανένα μπαλκόνι ντυμένη Vada από το Sport Billy (όποιος δεν θυμάται ή δεν ξέρει http://www.youtube.com/watch?v=EZovloS39cg . Εμφανίζεται στα 4:57 ) με κανένα νεροπίστολο, που θα νομίζω ότι είναι λέιζερ, να καταβρέχω  με ακτίνες Χ τον κόσμο !!
     Θαρρώ όμως πως αρκετά γκρίνιαξα Σοφάκη. Φτάνει η γκρίνια. Τώρα βλέπουμε μπροστά και ζούμε την κάθε μέρα με χαρά γιατί Ελληνας είσαι, θα έρθει το καλοκαίρι και τα προβλήματα θα γίνουν μισά. Η βδομάδα μας πέρασε γρήγορα. Ο Γιώργος έκλεισε μέσα σε μία μέρα όλες τις εκκρεμότητες του (ΟΑΕΔ, ΙΚΑ κτλ) κι έχει ήδη αρχίσει το σαφάρι για νέα δουλειά , δίχως άγχος αλλά με την θέληση και τη χαρά ενός ανθρώπου που τον περιμένουν μεγάλες αλλαγές. Έχει ξαναβρεί όλη την ενέργεια που είχε χάσει τους τελευταίους μήνες, που τα πράγματα στη δουλειά ήταν στενάχωρα. Έχει ξαναβρεί και την ηρεμία του και αυτό είναι που πιο πολύ έχει σημασία. Εγώ τελείωσα με τις φυσιοθεραπείες κι αισθάνομαι πολύ καλύτερα. Από εβδομάδα θα ψάξω να βρω και για γυμναστήριο καθώς χρειάζεται να κάνω γυμναστική για να δυναμώσει η μέση μου. Βέβαια, zumba, aerobic και όλα αυτά που πολύ μου αρέσουν απαγορεύονται. Τώρα πρέπει να κάνω pilates, yoga, ορθοσωμική και γενικά γυμναστική που να μην έχει πολλή ένταση αλλά ενδυνάμωση. Δεν θα πω ότι είναι το καλύτερο μου, αλλά αφού αυτό πρέπει να γίνει so be it.
      Το Πάσχα πλησιάζει και την ερχόμενη εβδομάδα θα ασχοληθούμε με το σπίτι μας. Θα το καθαρίσουμε και μετά θα στολίσουμε τα πασχαλινά μας. Ωραία ! Τώρα που ανθίζουν και οι πασχαλιές πρέπει να βρω από κάπου να μαζέψω για να μοσχοβολήσει το σπίτι. Η πασχαλιά είναι το αγαπημένο μου  από τα φυτά. Μπορώ να το μυρίζω, να το μυρίζω χωρίς σταματημό.
    Με μία διάθεση για ανανέωση να πλημμυρίζει την ατμόσφαιρα, σε χαιρετώ για σήμερα Σοφάκη μου. Θα πάμε να κάνουμε και μερικές Σαββατιάτικες εξωτερικές δουλειές.

   Μέχρι το επόμενο ραντεβού μας

    Σε φιλώ γλυκά κοριτσάκι

 
   
   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου