Τετάρτη 9 Ιανουαρίου 2013

Τρέχουμε τώρα λέμε!

  Αγαπημένη μου Σόφη,

       Το σύνηθες είναι μετά τις γιορτές όλοι να ανασκουμπωνόμαστε για να χάσουμε τα κιλά που σίγουρα πήραμε στις γιορτές. Αν και πολλές φορές επιδιώκω να διαφέρω από τα πλήθη, στην προκειμένη περίπτωση λέω απλά να ακολουθήσω τη ροή.Από εδώ και πέρα λοιπόν σύνεση και εγκράτεια στο φαγητό.
      Θα ήθελα εδώ να σημειώσω, για να απενοχοποιήσω και τα Χριστούγεννα, ότι τα κιλά ξεκίνησα να τα καλωσορίζω δύο - τρεις μήνες περίπου πριν όταν, αφού μπήκαμε στο καινούριο σπίτι, αρχίσαμε να τρώμε για να το γιορτάσουμε!Εύλογα λοιπόν πήρα πίσω τα 5 κιλά που με σύνεση και υπομονή είχα χάσει τους μήνες πριν το καλοκαίρι, συν άλλο ενάμιση bonus από τις γιορτές
       Από την Δευτέρα έβγαλα ξανά στην επιφάνεια το πρόγραμμα που μου είχε δώσει πέρυσι, περίπου τέτοια εποχή, ο διατροφολόγος που πήγαινα. Ξεκίνησα καλά με τη διατροφή, είμαι ευχαριστημένη με τον εαυτό μου. Δεν πεινώ αντιθέτως μάλιστα αισθάνομαι πλήρης αλλά και ελαφρύτερο το στομάχι μου αφού τα γεύματα μου είναι τακτικά, σωστά στην ποσότητα και πιο ποιοτικά . Άλλωστε να σου πω κάτι βρε Σοφάκη, το φυσιολογικό είναι καθημερινά να τρώμε λαχανικά, φρούτα ,κανονικά το σπιτικό φαγητό μας και μία, άντε δύο, φορές την εβδομάδα κανένα γλυκό. Αυτό που έχουμε καταφέρει βέβαια είναι να τρώμε καθημερινά γλυκά, όποτε βολέψει καμιά σαλάτα και μία, άντε δύο, φορές την εβδομάδα φρούτα. Όπως καταλαβαίνεις κάτι δεν πάει καλά με τις αναλογίες. Έχω καταλάβει ότι η μεγαλύτερη εξάρτηση της εποχής μας είναι η ζάχαρη !Ποιος δεν αγαπάει τα γλυκά; Τα μυριάδες γλυκά που πλέον έχουμε στη διάθεσή μας. Αν ακούσω άνθρωπο να λέει "δεν μου αρέσουν τα γλυκά" ρωτώ γεμάτη απορία "πως το κάνεις αυτό; Μαθαίνεται;" . Δυστυχώς, θετική απάντηση δεν έχω πάρει μέχρι τώρα.Κρίμα που δε υπήρξε εξάρτηση από τη ζάχαρη και στην αρχαία Ελλάδα. Ίσως οι, τα πάντα γνωρίζοντες πολυμήχανοι, αρχαίοι ημών να είχαν βρει κάποια λύση και γι'αυτό!
         Στον αγώνα για ένα υγειές σώμα δεν μπορεί παρά να μην συμμετέχει και η σωματική άσκηση. Τούτου δεδομένου την Δευτέρα το απόγευμα πήγαμε με τον Γιώργο, που επίσης εξώκειλε τον τελευταίο καιρό, για τρέξιμο. Έκανε κρύο και ο αέρας που φυσούσε στο γήπεδο των Αμπελοκήπων ήταν ψυχρός. Στον πρώτο γύρο ένιωσα μια ψύχρα δεν θα πω ψέματα. Δυσκολεύτηκα να ολοκληρώσω και τους δέκα γύρους που είχα βάλει σαν στόχο αλλά στο τέλος τα κατάφερα. Μπορεί το σκηνικό να μην ήταν ειδυλλιακό, λόγω του ψύχους και η κατάσταση να είχε μέσα ψήγματα μαζοχισμού , όμως πίστεψέ με Σοφάκη η ευεξία που ένιωσα όταν σταμάτησα άξιζε την όποια ταλαιπωρία. Είχαμε σκοπό να πάμε και σήμερα αλλά λόγω δριμύτερου ψύχους αθληθήκαμε indoors. Κάναμε για περίπου 30 λεπτά κοιλιακούς, ραχιαίους και ασκήσεις για τα χέρια. Τώρα αυτό που ελπίζω είναι αυτή η διάθεση για ξεσκούριασμα να μην είναι παροδική. Δεν ονειροβατώ πιστεύοντας ότι ξαφνικά έγινα λάτρης της γυμναστικής και δεν θα μπορέσω να ξαναζήσω αν δεν κάνω και καμιά εικοσαριά χιλιόμετρα την ημέρα. Προς Θεού!!Απλώς ελπίζω για το καλύτερο. Κάτι καλό θα μείνει πάντως, αυτό είναι σίγουρο. Θα σε ενημερώνω τακτικά για την πρόοδό μου.
       Είναι σπουδαίο να είσαι άνθρωπος που αγαπά την άσκηση και την καλή διατροφή. Είναι από τα σημαντικότερα για να έχεις καλή υγεία. Το μυστικό είναι να τα αγαπάς. Δηλαδή να μην καταπιέζεσαι.Ο καθένας έχει την ευθύνη του εαυτού του. Υπάρχουν άνθρωποι που δεν τους ταιριάζει καμία δίαιτα, καμία διατροφή ,έχουν τα δικά τους μέτρα και απολαμβάνουν τις αμαρτίες τους και τις συνέπειες που αυτές έχουν. Με γεια τους με χαρά τους. Όπως λέει και η κουμπάρα Νίκη "κάνε τη ζωή σου. Μην καταπιέζεις και μην καταπιέζεσαι" . Αυτό
     Πολλούς χαιρετισμούς αλληλεγγύης σε όσους ξεκίνησαν την ίδια προσπάθεια και όπως είπα στην αρχή: σύνεση και εγκράτεια!!
      Γεια σου Σοφάκη μου

      Σε φιλώ γλυκά

     ΥΓ: Μου άρεσε που και σήμερα όπως και την προηγούμενη φορά έκλεισα με ρήση κάποιου δικού μου ανθρώπου. Μήπως να το κάνω συχνότερα; Μμμμμμ....

2 σχόλια:

  1. Μπράβο παιδιά μου!!! Αντε και στα δικά μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ Κ ΑΓΧΟΣ.+ 5, -5, ΣΙΓΑ ΤΟ ΚΑΚΟ...
    ΚΑΝΕ ΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ Κ ΤΗΝ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΣΟΥ Κ ΟΛΑ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ.
    ΕΞΑΛΛΟΥ 130 ΜΕΡΟΥΛΕΣ Κ ΕΦΤΑΣΕ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ! ΘΑ ΤΡΩΜΕ ΚΑΡΠΟΥΖΙ Κ ΤΣΟΥΥΥΥΠ ΤΑ ΧΑΣΕΣ ΟΛΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή