Τρίτη 4 Φεβρουαρίου 2014

Το "Σοφάκη" και οι αριθμοί.

Αγαπημένη μου Σόφη,

     Πολλοί λένε ότι οι αριθμοί δεν δείχνουν πάντα την αλήθεια. Άλλοι πάλι μαθαίνουν να στηρίζουν όλη τη ζωή τους σε αυτούς. Η δική μου σχέση μαζί τους έχει υπάρξει από αδιάφορη μέχρι και πλήρως εξαρτώμενη. Παρόλη την έλλειψη σταθεράς που μπορεί να έχει η σχέση, και μιας και η χρονιά είναι ακόμη καινούρια και διατίθεται για στόχους και αναδρομές, είπα ότι θα ήταν ενδιαφέρον, Σοφάκη, να δούμε λίγο τους αριθμούς που "έχουμε πιάσει " από τότε που ξεκινήσαμε τις διαδικτυακές κουβέντες μας.
    Από τις 5 Σεπτέμβρη του 2012 που αρχίσαμε να κουβεντιάζουμε έως σήμερα είχαμε 6 .663 επισκέψεις και αναρτήθηκαν 78 άρθρα. Ο μέσος όρος των αναρτήσεων είναι περίπου 4 κάθε μήνα με πιο συνήθη μέρα δημοσίευσης την Κυριακή , κυρίως απογευματινές ώρες. Η παρέα έχει μεγαλώσει αισθητά από την ημέρα που η "Sofi " συνδέθηκε με το facebook και το twitter και οι αναγνώσεις για κάθε άρθρο υπερδιπλασιάστηκαν κι έχουν πλέον μέσο όρο τις 40 αναγνώσεις από τις περίπου 15 με 20 που ήταν πριν. Πρόσφατα είχαμε και την πρώτη αναδημοσίευση για ένα άρθρο μου, στο blog ποικίλης ύλης "Στα αρχεία μας " ( ενδιαφέρον blog με άρθρα για όλα τα γούστα, επίκαιρα και μη. Το τρίτο στη σειρά στα dearest blogs στη λίστα μου δεξιά ).
   Όπως βλέπεις Σοφάκη τα νούμερα μας ευνοούν κι η επιθυμία είναι να γίνουν ακόμη καλύτερα. Δεν θα κρύψω τη χαρά μου που περισσότεροι διαβάζουν τις κουβέντες μας. Δεν θα κρύψω ότι έχω μέσα μου το συγγραφικό μικρόβιο και θέλω "αναγνωστικό κοινό" . Ανθρώπους που θα μοιράζομαι μαζί τους σκέψεις, ανησυχίες και που όσο τίποτε άλλο θέλω όταν έχουν κάτι να μου πουν ,να το κάνουν. Είναι και ψυχοθεραπευτικό . Άλλωστε έτσι ξεκίνησε , σαν βάλσαμο για την ψυχή μου , σαν "υποκατάστατο" για τις κουβέντες που έκανα με το δικό μου Σοφάκη που έφυγε. Και μόνο η ψυχή μου ξέρει το πόσο πολύ με βοήθησε και με βοηθάει.
   Ήρθε το 2014 Σοφάκη, είμαστε ήδη στο δεύτερο μήνα. Έκανα λοιπόν την εξής καινούρια προσθήκη για τον καινούριο χρόνο : κάτω από τα "dearest blogs" στην δεξιά πλευρά της σελίδας πρόσθεσα το "γίνεται μέλος αυτού του ιστότοπου" . Προς το παρόν είναι μόνο δύο.Ελπίζω οι φίλοι που μας παρακολουθούν Σοφάκη να γίνουν μέλη και έτσι να γίνουμε πολλοί ! Σκέφτομαι επίσης να δημιουργήσω  μία σειρά από σταθερά άρθρα που θα εμφανίζονται σε τακτά διαστήματα αλλά αυτό δεν το έχω ολοκληρώσει ακόμη σαν σκέψη οπότε, επιφυλάσσομαι.
   Προς όλους τους φίλους εκεί έξω. Δηλώνω πλέον δίχως κανένα δισταγμό ότι θέλω να μεγαλώσω το "Σοφάκη" μου. Όποιος  πιστεύει ότι αξίζει τον κόπο ας γίνει μέλος κι ας μας ... προωθήσει.
   Τις πιο ειλικρινής ευχαριστίες για την υπέροχη παρέα όλους αυτούς τους μήνες. Βάλσαμο ήσασταν βρε παιδιά. Πάμε για τα ακόμη καλύτερα

   Με αισιοδοξία και πολλές θετικές σκέψεις.

   Καληνύχτα Σοφάκη

   Σε φιλώ


    

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου