Τετάρτη 5 Σεπτεμβρίου 2012

Hello, hello!

Αγαπητή Σόφη,

Δεν ξέρω πόσα ημερολόγια έχουν όνομα αλλά ελπίζω να σου αρέσει το δικό σου.
Αγαπητό μου ημερολόγιο λοιπόν, που σε λένε Σόφη, σήμερα ξεκινά η πορεία μας
προς την ηλεκτρονική αθανασία! Βαριά φιλοσοφία για τη μία τη νύχτα
Ξεκίνησα να γράφω ημερολόγιο τουλάχιστον πέντε φορές στη ζωή μου αλλά η σχέση
μας δεν κρατούσε ποτέ πάνω από ένα μήνα. Τώρα που μεγάλωσα , ω ναι το παραδέχομαι
κι ας μη μου αρέσει, ελπίζω πως ο νέος τρόπος που επέλεξα για να αραδιάζω τις σκέψεις μου
να με βοηθήσει να μείνω πιο πιστή στο εγχείρημα.
Βέβαια ένα ημερολόγιο είναι κάτι καθημερινό και κυρίως προσωπικό κι εδώ εκτός από εμάς τους
δυο, στην παρέα θα είναι και μερικοί φίλοι που θα χαλαλίσουν λίγο από το χρόνο τους για να
διαβάσουν τα μπλαμλπαδολογήματά (σίγουρα αδόκιμος ο όρος!!) μου.
Anyway, που λένε και οι Εγγλέζοι ή "πάτα απάν" που λέμε οι Πόντιοι !

Καλή μας αρχή λοιπόν Σοφάκι
Την επόμενη φορά θα σου έχω τα πρώτα νέα για την μετακόμιση που κάνουμε
στο καινούριο σπίτι !!
Μεγάλες αλλαγές

Σε φιλώ
Καλή σου νύχτα κοριτσάκι.

Ελισάβετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου