Κυριακή 9 Σεπτεμβρίου 2012

Το βασίλειο της κούτας.

Αγαπητή Σόφη,

        Η πρώτη μου απουσία είναι γεγονός. Κοίτα να το συνηθίσεις τουλάχιστον από την Τρίτη
και  για τις επόμενες 15-20 μέρες καθώς τόσο θα κάνει να έρθει η σύνδεση στο καινούριο μας σπίτι.
        Πριν όμως ξεκινήσω να σου λέω για την μετακόμιση μάθε τα νέα για τα σεμινάρια. Πήγα
την παρασκευή το μεσημέρι από το ΚΕΚί για να υπογράψω το συμφωνητικό. Η γραμματέας ,που
θα μπορούσε πολύ άνετα να είναι κομμώτρια σε συνοικιακό κομμωτήριο, με την τσίχλα και το
άνετο στυλ μου έδωσε να υπογράψω τα έγγραφα και μου παρέδωσε το πρόγραμμα των
μαθημάτων. Ξεκινάω 27 Σεπτεμβρίου. Βολικά ε; Πάνω που θα έχουμε τελειώσει με την μετακόμιση
και να η απασχόληση. Το μόνο αρνητικό είναι ότι με έβαλαν στο μεσημεριανό πρόγραμμα
κι έτσι θα ξεκινάω στις 3 το μεσημέρι!!Μετά το φαγητό και εκεί μεταξύ 4ου και 5ου χασμουρητού
θα καλούμαι  παρακολουθήσω μάθημα και συγχρόνως να εφαρμόσω στην οθόνη.Ελπίζω
οι αντοχές μου απέναντι στην υπνηλία να αποδειχθούν ικανές να κάνουν τη διδασκαλία να είναι εποικοδομητική και όχι αποκοιμιστική.Αν και με δεδομένο τη μικρή δυσκολία της διδακτέας ύλης  μου φαίνεται κομμάτι δύσκολο. Οψόμεθα.
         Επανερχόμενη στο φλέγον θέμα της μετακόμισης,  να δηλώσω ότι το σπίτι μας είναι
και επίσημα το βασίλειο της κούτας.Το πακετάρισμα πήγε καλά και υπολογίζω να έχει ολοκληρωθεί
μέχρι την ώρα του φευγιού, Σήμερα ήρθαν από 'δω η Γιολάντα και Μάγδα και βοήθησαν στο
πακετάρισμα των ρούχων.Να ' ναι καλά Τελικά πόσα πολλά ρούχα μπορεί να έχουμε!!Εκεί πάνω
στα τελειώματα το κορμί μου έφτασε στα όριά του και μάλλον μου υπενθύμισε ότι πρέπει να
χαλαρώσω. Η μέση μου θαρρείς και άνοιξε στα δυο και η κοιλιά μου έστειλε προειδοποιητικά
πονάκια εκ των έσω.Μάλλον αύριο θα πρέπει να είναι day off. Το καλό είναι βέβαια ότι
το κορμί δεν με πτοεί καθώς το ηθικόν παραμένει ακμαιότατο. Τα καλύτερα μας περιμένουν.
Σαν το κάρμα  μου να αρχίζει να αδειάζει λίγο από την αρνητική ενέργεια που τόσο καιρό
ήταν μόνιμος σύντροφος. Ανοίγω τα τσάκρα μου και το καλό που τους θέλω να προσέξουν
τι θα βάλουν μέσα.

Κλείνω Σοφάκι
Θα τα πούμε αύριο ....(καλά μην το πάρεις και τοις μετρητοίς )

Σε φιλώ γλυκά
Καληνύχτα κοριτσάκι

ΥΓ Την επόμενη φορά θα έχω και φωτό.



1 σχόλιο:

  1. Σου κρατώ μια έκπληξη! Στο σπίτι δεν έχω πακετάρει ακόμη τη γωνιά του εργαστηρίου μου. Πάμε για παγκόσμιο ρεκόρ!! Τώρα αυτά τα κουτιά είναι απλά το...we just fooling around, για να μας καταλαβαίνουν τα παιδιά από το εξωτερικό.Bring 'em on baby!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή