Τετάρτη 8 Μαΐου 2013

Ένα Πάσχα που έφερε το καλοκαίρι.

    Αγαπημένη μου Σόφη,

       Για αρχή να ευχηθώ Χρόνια Πολλά και Χριστός Ανέστη. Εύχομαι όλοι να περάσαμε καλά το Πάσχα. Τουλάχιστον ένα είναι βέβαιο : είχαμε όλοι λιακάδα. Με το θερμόμετρο να φτάνει κοντά στους 30 βαθμούς οι παραλίες στην Τούζλα (φαντάζομαι και οι υπόλοιπες ανά την Ελλάδα) έμοιαζαν περισσότερο με εποχή 15 Αύγουστου. Ο μπαμπάς μου έκανε μπάνιο την Μ. Παρασκευή και πολύ το ευχαριστήθηκε. Βέβαια ο Βασιλάρας δεν είναι ο μέσος όρος όσον αφορά θερμοκρασίες , διότι δύσκολα θα πει ότι κάνει κρύο, αλλά στην προκειμένη δεν ήταν ο μόνος που απόλαυσε τη θάλασσα λίγο νωρίτερα από ότι συνήθως.
       Η μέρα του Πάσχα λοιπόν ήταν γεμάτη από ήλιο , καλό ξεροψημένο κατσίκι (και άλλα κρέατα για τους "άπιστους" του οβελία ), πολλά γλυκά και πολύ Βασίλη junior ! Τι ωραία που είναι όταν κυνηγάς ένα μικρούλη μπόμπιρα που αν ήταν ενήλικας σίγουρα θα έλεγες γι αυτόν " έχει και πολύ πλάκα!" Δεν θα πω αυτά που λένε οι θείες που καμαρώνουν σαν κουκουβάγιες για τα ανίψια ("να το δεις καλέ τι όμορφο που είναι " ή "ξέρεις τι πολλά που λέει. Είναι πολύ έξυπνο" ) αυτά είναι για να σου τα λένε οι άλλοι, άντε να τα πεις κι εσύ μία φορά έτσι για να σου φύγει το μεράκι να διατυμπανίσεις το καμάρι σου. Θα πω όμως ότι είναι ένα μωρό που σε κάνει να χαμογελάς και σου φτιάχνει τη διάθεση. Είναι αυτό που είπα και πριν , έχει πλάκα ο μπαγάσας. (σε συνδυασμό βέβαια με το ότι είναι έξυπνος, όμορφος, ομιλητικός, καλόβολος , χαμογελαστός κτλ κτλ κτλ . Γιατί όλοι έχουμε μία κουκουβάγια μέσα μας!). Πως λοιπόν να μην ήταν όμορφη η ημέρα όταν υπήρχε ένας μόνιμος λόγος για να είσαι χαρούμενος και η αλήθεια είναι πως όλοι χρειαζόμασταν έναν τέτοιο λόγο κάτι τέτοιες γιορτινές μέρες... Να είμαστε όλοι, καλά Σοφάκη, να μαζευτούμε και του χρόνου να περάσουμε όμορφα.
     Τώρα που οι γιορτές έφυγαν λέω να ανασκουμπωθώ για κάποια πράγματα που θέλω να κάνω. Πρώτα από όλα να σου πω Σοφάκη ότι βρήκα μία προσφορά στο internet κι έκλεισα 12 επισκέψεις σε ένα γυμναστήριο εδώ στην Ευκαρπία με 29 ευρώ. Υπολογίζω ότι θα πηγαίνω 3 φορές την εβδομάδα οπότε είναι σαν να δίνω μηνιαία συνδρομή. Η τιμή είναι καλή και είμαι ευχαριστημένη που το βρήκα. Αύριο θα πάω από εκεί να δω τις ώρες που γίνονται τα προγράμματα και τις εγκαταστάσεις. Να κάνω μία καλή αρχή γιατί , εκτός που το απαιτεί η μέση μου, το απαιτεί η ψυχολογία μου αλλά και το μαγιό μου, το οποίο είναι στα όρια του να μην μπορεί αν με "φιλοξενήσει" φέτος το καλοκαίρι. Το παράκανα Σοφάκη. Δεν είμαι υπέρ της καταπίεσης στο φαγητό, το έχουμε ξαναπεί, αλλά στα πάντα υπάρχει ένα όριο. Πρέπει να "σύρω απάν τη γούλαμ" που λέμε και οι τεμέτερον (να τραβήξω επάνω το λαιμό μου , για τους αμύητους ).
     Εύχομαι την επόμενη φορά να σου έχω καλά νέα από το γυμναστήριο Σοφάκη. Πάμε να φτιάξουμε την υγεία και το κορμί μας.

     Με πολλούς αθλητικούς χαιρετισμούς

     Καλό σου βράδυ κοριτσάκι


     ΥΓ Η μαγειρίτσα έγινε απλά ΓΑΜΑΤΗ !!
   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου